Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب

Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب

3 راز یک "تجارت" خوب چیست؟

تجارت خوب در وهله ی اول نیاز به سرمایه و ایده های برتر کاری دارد. راه اندازی یک تجارت ممکن است با چالش ها و مشکلات فراوانی رو به رو باشد اما وجود انگیزه ی کافی و کسب تجربه می تواند به موفقیت یک تجارت کمک کند. 

 

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، داشتن هدف و برنامه ریزی در کار هم لازمه ی پیشرفت و توسعه ی یک تجارت است.


شرکت های خوب و تجارت های برتر همیشه به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمات و جذب مشتری بیشتر هستند آنها وارد فضای رقابتی شده و تلاش میکنند که در نوع خود بهترین باشند.

اما 3 عامل به طور کلی باعث پیشرفت و موفقیت یک تجارت می شود.

تلاش برای رسیدن به هدف
کشف چیزهای جدید
ارزیابی خود

قطعا تلاش برای رسیدن به هدف میتواند مهمترین راز برای موفقیت تجارت ها باشد و البته جزء اولویت های یک تجارت موفق نیز هست. 

فقط پول و درآمد زایی تنها هدف تجارتهای موفق نیست بلکه پیشرفت و گسترش در کار نیز از اولویت های آنها است علاوه بر اینها ارائه خدمات بهتر و جذب مشتری بیشتر و محبوبیت در میان مصرف کنندگان از اهداف مهم هر تجارت است.

ریچارد برنسون معتقد است که با یادگیری چیزهای جدید میتوان دنیا را متحول نمود چون هرچه بیشتر به یادگیری و کشف چیزهای جدید بپردازیم بهتر از قبل میتوانیم برنامه ریزی کنیم و بهتر از قبل میتوانیم تجارت خود را به روز کنیم. 

ریچارد برنسون موفقیت خود و گروه Virgin را یادگیری و کسب علم و دانش هرچه بیشتر برای موفق شدن و گسترش و پیشرفت دانسته است.

ارزیابی از یک تجارت بیشتر به معنای بررسی میزان پیشرفت و توسعه و البته میزان بهبود عملکرد آن نسبت به قبل است. چون ارزیابی باعث می شود که نقاط قوت و ضعف خود را بسنجیم و در کنار آن راه حل هایی برای بهبود نقاط قوت خود داشته باشیم.

ارزیابی باید چند جانبه باشد یعنی اینکه هم کارمندان و هم عملکرد خود شرکت، ارائه خدمات، جذب مشتریان، میزان درآمد زایی و... را ارزیابی کنیم چون هر کدام از اینها می توانند تاثیری متفاوت روی کار داشته باشند و مجموع تمام اینها باعث پیشرفت کار خواهد شد.  

در نهایت اینکه به اشتراک گذاری ایده های کاری در یک محیط اداری باعث افزایش و بهبود روش های کاری می شود. 

شاید صحبت و گفت و گو در مورد ایده های کاری با کارمندان هر چند وقت یکبار بتواند با ایجاد تغییر در روشهای کاری نتیجه ی بهتری از فعالیتها و کارهایی که در طول روز داریم ارائه دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.