Stock Exchange     Insurance     Banking

Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب
Stock Exchange     Insurance     Banking

Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب

کاهش قیمت ها، بیمه گران را به تغییر استراتژی ها واداشت




شرکت های بیمه و بیمه اتکایی باردیگر در حال ارزش گذاری و ارزیابی مدل های تجاری خود هستند چرا که قیمت ها در بازارهای جهانی روز به روز ملایم تر می شود. 

 صنعت بیمه- شرکت های بیمه عادی و اتکایی در حال پذیرش روش های جدیدی برای حضور در بازارهای جهانی هستند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، شرکت های بیمه و بیمه اتکایی باردیگر در حال ارزش گذاری و ارزیابی مدل های تجاری خود هستند چرا که قیمت ها در بازارهای جهانی روز به روز ملایم تر می شود.

پیش از این در گزارش ها آمده بود که هم بیمه‌ گران و هم سرمایه ‌گذاران جدید با چالش ‌های بیشماری مانند کاهش حق بیمه ‌ها، ایجاد ظرفیت ‌های جدید، ورود بازیگران تازه نفس، نرخ بهره پایین و کسب حق بیمه‌ های بیشتر توسط خریداران بزرگ، مواجه می شوند.  از سوی دیگر، با تجدیدنظرهای انجام شده، نرخ حق بیمه اتکایی به طور کل حدود ۱۱درصد کاهش خواهد داشت و ایالات متحده آمریکا با کاهش ۱۵درصدی در صدر این فهرست قرار دارد. برای قاره اروپا و انگلیس این کاهش بین ۱۰ تا ۱۵درصد پیش بینی شده است چراکه قیمت‌ ها از اول سال جاری میلادی تحت فشار عوامل متعددی هستند.

استفاده از سرمایه گذاری خارجی معمولا در تمامی سیاست های اقتصادی در جهان از اولویت ویژه ای برخوردار است به طوریکه ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺟﻬـﺎﻥ ﺳـﻮﻡ ﺍﻋـﻢ ﺍﺯ کشورهای ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘـﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺣـﺎﻝ ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﺗﻼﺷ ﻬﺎﻱ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺍﻱ ﺭﺍ برای ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟﻲ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻲ ﺩﻫﻨﺪ.

طبق این گزارش، سرمایه گذاران اکنون با خطرات بیشماری درگیرند و اکثر آنان در صدد تغییر استراتژی های خود در بازار تجاری بیمه هستند. این تغییرات باعث شده است که شرکت ها به تغییر سیاست هایشان برای انتخاب بخش های تجاری ترغیب شوند تا بتوانند پاسخ بهتری برای نیازها و تضمینی برای ثبات مالی خود بیابند.

از طرفی دیگر، اکثر خریداران بیمه در مواجهه با افزایش میانه قیمت ها مردد هستند که بین سطح حمایتی کنونی و حفظ ارتباط خود با بیمه گذار فعلی، کدام یک را انتخاب کند. روند افزایشی قیمت ها همچنان ادامه دارد و خریداران بیمه به دنبال جایگزین مناسب هستند. همچنین شرکت های بیمه نیز در تلاشند تا ساختار و خدمات خود را تغییر دهند. خریداران بیمه تاکید می کنند که شرکت های بیمه در تلاشند تا برنامه های خود را تغییر دهند و نیمی از آنان مراحل اولیه این تغییرات را آغاز کرده اند. در همین حال، 75 درصد از آنان نیز گفته اند که حق بیمه جهانی بین شش تا 15 درصد افزایش داشته است.

شرکت ها همچنین احساس می کنند که برای مبارزه و مواجه با تهدیدهای مشخص به ویژه حمایت در برابر فجایع، در شرایط بهتری به سر می برند. از سوی دیگر، در حالی که صنعت بیمه تلاش می کند تا در برابر افزایش خطرات ناشی از بلایای طبیعی مقاوم تر از گذشته عمل کند، نرخ بیمه های اتکایی به شدت در حال کاهش است.

در ادامه این گزارش آمده است که سرمایه گذاران جدید در سال های اخیر بسیار افزایش یافته اند و این مسئله در چند بازار اصلی، رشد فرصت ها را به دنبال داشته است. افزایش فرصت ها ار سوی دیگر باعث شده که در بازار بیمه امنیت بیشتری احساس شود اما بیمه گران باید برای ارائه پوشش های بهتر و باقی ماندن در بازار ملایم خدمات جدیدی را ارائه کنند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.