Stock Exchange     Insurance     Banking

Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب
Stock Exchange     Insurance     Banking

Stock Exchange Insurance Banking

بیمه-معرفی شیوه های جدید سرمایه گذاری-آخرین اخبار بانکداری-بورسهای بین المللی وداخلی-کسب وکار در دنیای مجازی-آموزش-اخبار-حوادث-بیمه-تجزیه وتحلیل صورتهای مالی-نرم افزار-مطالب آموزشی-اپل-اندروید-آنتی ویروس-آموزش زبان-قالب سایت-نرم افزار -قیمت انواع خودرو-سیب

سیاست گذاران انگلستان در مورد مقررات مرتبط با بیت کوین در 10 Downing Street مذاکره می کنند

قوانین و مقررات بالقوه ی مرتبط با کمپانی های بیت کوین در انگلستان ، در جلسه ی امروز صبح در مقر دولت، واقع در 10 Downing Street به بحث گذاشته…  

Bitcoin 10 Downing Street Iran farsi amoozesh bitcoin

قوانین و مقررات بالقوه ی مرتبط با کمپانی های بیت کوین در انگلستان ، در جلسه ی امروز صبح در مقر دولت، واقع در 10 Downing Street به بحث گذاشته شد.

اجلاس نوآوران مالی ، در واحد سیاسی شماره ی 10 ، با حضور تعدادی از شرکت های فناوری مالی ، تنظیم کننده ها و اعصای دولت برگزار شد.

Tom Robinson، یکی از بنیانگذارن  BitPrice، صرافی تبدیل ارزهای مجازی در انگلستان که هنوز کاملا راه اندازی نشده است، در این نشست 1.5 ساعته حضور داشت. او گفت : ” شرکت کننده ها در طیفی از شرکت های بسیار بزرگ بازرگانی تا کسب و کارهای خدماتی و پرداختی قرار داشتند. همچنین چند تن از نمایندگان وزارت خزانه داری ، FCA ، واحد سیاسی شماره ی 10 ، وزارت بازرگانی ، نوآوری و مهارت و نمایندگان چند بانک کوچکتر نیز ، حضور داشتند.”

او در ادامه گفت که سازمان دهندگان این نشست در سخنرانی مقدماتی خود از بیت کوین به عنوان “حوزه ی جدید و جالبی در عرصه ی نوآوری های مالی ” یاد کردند که در عین حال قادر است تا با برخی از مسائل نظارتی نیز مواجه شود “.

فقدان خط مشی

کمی بعد در این نشست، Robinson خاطر نشان کرد که عدم وجود خط مشی های نظارتی در انگلستان باعث از بین رفتن نوآوری ها در عرصه ی ارزهای دیجیتال شده است.

او گفت : ” این خط مشی ها در آلمان و آمریکا مورد بحث قرار گرفته که منجر به شکلگیری شرکت های کوچک مرتبط با ارزهای دیجیتالی در این کشور ها شده است. ” وی همچنین اضافه کرد که BitPrice به عنوان یکی از این شرکت ها از قوانین و مقررات استقبال می کند.

” گمان می کنم که این قانونگذاری ، مناسب باشد . اما چنین تصور می شود که بهتر است این کار به موقع صورت گیرد ، چرا که در غیر این صورت انگلستان متحمل ضررهایی خواهد شد. “

یکی از حضار در این نشست پیشنهاد کرد که نیاز به رویکردی بین المللی برای وضع قانون در ارتباط با بیت کوین و سایر ارزهای مجازی وجود دارد  اما Robinson در همین راستا سوالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه انجام این کار تا چه اندازه ممکن است و چه مقدار زمان می برد ؟ او چنین بیان کرد که  انگلستان تمایل دارد تا شیوه ای مشابه آمریکا در پیش گیرد و تنظیم کننده های حاضر در این نشست نیز عنوان کرده اند که خودشان مایل هستند تا با این موضوع مواجه شوند و درباره ی آن تصمیم گیری کنند.

Robinson گفت که او ایت نشست را با دیدی بسیار خوشبینانه ترک کرد . همچنین FCA گفت که به طور فعالی به دنبال ارزهای مجازی و چگونگی تنظیم کردن آنها می باشد. با این همه، آن فرد به چهارچوب زمانی خاصی برای اخذ تصمیمات نهایی اشاره نکرد.

او توضیح داد که : “نکته ی بسیار مهمی که  FCA به آن اشاره کرد این بود که لازم است تا نگرانی ها در این زمینه کاهش یابد و امنیت مصرف کنندگان در برابر تمایل شان به افزایش رقابت در بخش خدمات مالی ، به منظور تشویق آنها به نوآوری، تعدیل شود.”

یکی از سخن گویان FCA گفت : “از آنجاییکه FCA مسئول تنظیم بیت کوین و سرویس های مرتبط با آن و یا سایر ارزهای مجازی نیست، باید این را مد نظر قرار دهد که آیا آنها مسئولیت وضع قوانین را بر عهده می گیرند ؟ همانگونه که انتظار می رود ، FCA شاهد پیشرفت های جدیدی در بازار خواهد بود.”

مسائل مرتبط با بانکداری

Robinson معتقد است که یکی از اصلی و مهم ترین مسائلی که نه تنها بازار ارزهای مجازی، بلکه کلیه ی شرکت های خدمات مالی با آن مواجه هستند این است که یافتن بانک مناسب برای همکاری کردن بسیار دشوار است.

او گفت :

“نقطه نظر فعلی تنظیم کننده ها این است که همه چیز به بانک ها بستگی دارد – چرا که آنها تصمیم می گیرند که با شرکت ها ، همکاری های تجاری و بازرگانی نداشته باشند. اگر چه ، شرکت هایی که در این نشست حضور داشتند چنین عنوان کردند که بانک ها به این دلیل در صدد “تصمیم گیری های بازرگانی” بر آمده اند که چهارچوب های نظارتی، عملکرد آنها را زیرنظر خواهد گرفت. لذا این چهاچوب باید دگرگون شود.”

 BitPrice در حال انجام مباحثات بسیار و ایجاد نشست هایی با تنظیم کننده ها و بانک ها می باشد و در تلاش است تا راه کمپانی های بیت کوین موجود در انگلستان را برای دریافت حساب های بانکی هموار کند.

بنیاد بیت کوین انگلستان

Robinson یکی از 6 نفری است که در ایجاد این بنیاد ایفای نقش کرده است.

او چنین توضیح داد : “ما در تلاشیم تا اهداف گسترده ی این بنیاد را به طور اخص در انگلستان، پیگیری کرده و گسترش دهیم و نیز گامی در جهت ترویج بیت کوین برداریم. ما در تلاش هستیم تا فعالیت های تجاری مرتبط با بیت کوین را نمایندگی کرده و در صورت تخلف ار قوانین با آنها برخورد قانونی کنیم.”

هیئت مدیره این سازمان در انگلستان انتخاب شده اند و تنها منتظر هستند تا این بنیاد مشخص کند که دقیقا روابط میان آن دو باید به چه صورت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.